W każdej watasze jak i w tej jest ustalona Hierarchia . Każdy wilk ma wytyczone zadanie i musi się go trzymać i wykonywać je .Każdy z nas na początku zabawy wybiera sobie określony status w przyszłości można awansować dzięki np.
Wysyłaniu dużej ilości opowiadań, wypełnieniu wszystkich wypraw, lub gdy dokona się dużego czynu i Alpha uzna cię za kogoś godnego tego stanowiska.
Stanowiska oznaczone fioletową gwiazdką mogą zostać objęte tylko za zgodą Alphy.
Główne Stanowiska
Alpha(Alfa) - Najwyższy status w watasze. Zajmuje się ona udzielaniem zgody na dołączenie do watahy, pilnowaniem porządku, zawieraniem sojuszy i ustalaniem warunków wojny itp.. Każdy wilk jest zobowiązany do słuchania się Alfy bez względu na wszystko. Za niesłuchanie Alfy dostaje się nagany a w najgorszym wypadku grozi wyrzucenie z watahy prędzej śmiercią xD. Alpha jest najwyższym sędzią i to ona decyduje o wszystkim w ostateczności. Są również głównymi dowódcami wojsk powietrznych i lądowych. ***
Nasze Alphy :
-Isabella
Po Alphie - To dzieci Alf które kiedyś przejmą władzę nad watahą lub odejdą i założą własne watahy będące z nami w sojuszu. Są dosyć ważnymi członkami w watasze i również należy im się szacunek nie mniejszy niż Alfie. Nie mają władzy ostatecznej ale również należy się ich słuchać gdy Alpha jest nieobecna. Ich zakres praw i obowiązków jest mały. ***
Dzieci Alph:
Betha - Odgrywają ważną rolę w watasze. Pomagają Alfie dokonywać wyborów i zastępują ją gdy jest nieobecna. Są mniej ważni niż Dzieci Alph ale mają za to większy zakres władzy i praw. Mogą pomagać w zarządzaniu ustawień wojsk w wojnie. Gdy Alpha nie jest pewna pomagają w doborze członków watahy. Przewodzą oddziałami piechoty.Wysyłają szpiegów itp.. . Nie można zostać Bethą bez zgody Alphy ! ***
W watasze może być max. 6 Beth
Obecne Bethy:
Stanowiska Walki i Obrony
Główni Wojownicy- To pierwsza linia obrony. Atakują wroga i rozbijają jego oddziały na mniejsze którymi już dalej zajmują się zwykli wojownicy. Biorą na siebie twardszych wrogów czyli liderów grupy przeciwnika. Czasem nawet muszą walczyć z samym Dowódcą wojsk wroga. Są to wilki godne zaufania , odważne i świetnie walczące. Często podczas walki bóg wojny wybiera sobie jednego z nich i przez cały okres trwania potyczki pomaga w osiągnięciu celu. Ich atrybutem jest mocna siła ciosów i wysokie umiejętności używania magii do pomocy w walce.
To stanowisko dla max. 20 wilków!
Wojownicy - To praktycznie każdy wilk w watasze. Kiedy nadciąga wojna muszą brać udział w niej bez zobowiązań. Muszą bronić swojej watahy do ostatniej kropli krwi lub póki nie zwyciężymy. Musi bronić swojej watahy i nie poddawać się. Jeśli zdradzi i ucieknie z pola bitwy może zostać zabity lub wyrzucony z watahy.
Stanowisko nielimitowane !
Lotniarze - To wilki posiadające skrzydła lub smoki. Rzucają w przeciwnika kulami materii i tworząc kule swojej mocy. Są wystawiane do walki jako pierwsze, atakują z góry i powalają przeciwnika. Ten status można wybrać sobie samemu. Te wilki w locie muszą być szybkie i zwinne w powietrzu.
Stanowisko może objąć max . 30 wilków !
Zabójca/Morderca - To główni atakujący, rzucają sioę na wroga gdy tylko ich oddziały zostają rozbite przez głównych wojowników. Są silni i świetnie mordują. Potrafią być bezlitośni. To zazyczaj wilko o żywiole ognia lub mroku. Bardzo pewne siebie i tego co robią. Same nigdy się nie poddadzą. To stanowisko jest bardzo wymagające. Te wilki muszą być posłuszne Alphie i gdy mordują na jej oczach muszą czekać na ostateczny werdykt czy zachować czy zabić wroga.
Stanowisko może objąć max . 30 wilków!
Taktycy - Pomagają Alphie układać plan walki i ustawiać wojska w jak najlepszym położeniu tak aby osłabić wojska wroga już na samym początku potyczki. Znają się na mapach i dobrze wiedzą jak ustawić ludzi by wróg nie miał szans w przebiciu. Ich atrybutem jest szeroko rozwinięta wiedza.
To stanowisko moze objąć max. 4 wilki !
Stanowiska Szpiegujące
Zwiadowca (potocznie zwany szpiegiem) - Często wysyłany na zwiady i aby sprawdzić stan wojsk przeciwnika. Czasem Alpha wysyła go aby sprawdził co dzieję się w watahach sąsiednich. Musi być niezauważalny i niewykrywalny. Szybki i zwinny. Poruszać się bezszelestnie i uważnie.
To stanowisko może przypadać tylko na maksymalnie 7 wilków !
Negocjator - Wysyłany do sąsiednich watah ma nawiązywać z nimi sojusze bądź (gdy Alfa pozwoli) wywołać wojnę. Jest to dość ważne stanowisko. Podczas wojen osoba ta zostaje wysłana do obozu wroga aby uzgodnić zasady walki. JEST NIETYKALNY.
To stanowisko może objąć max. 4 wilki !
Stanowiska do polowań
Tropiciel - Ma za zadanie wywęszyć ofiarę i doprowadzić do niej łowców. Mają wyostrzony słuch i węch. Potrafią poruszać się bezszelestnie lecz w walce nie są już tak dobrzy wolą popatrzeć jak inni walczą. Choć mimo to chętnie pomogą gdyby coś było nie tak.
To stanowisko dla max. 4 wilków !
Zaganiacz - Podczas polowań zbiorowych zagania ofiarę do pułapki utworzonej przez inne wilki. Muszą być zwinne i pomysłowe aby wiedzieć jak prowadzić zwierzę by reszta watahy mogła spokojnie złapac ją w sidła.
To stanowisko może objąć max. 7 wilków !!
Łowca - To wilki zdobywające pożywienie dla watahy. Polują grupowo. Muszą umieć układać taktyczne plany. Kiedy polują w grupach muszą wybierać większe zwierzyny typu bizon lub łoś. Lecz jeśli polują pojedynczo sarny i jelenie. Te wilki są szybkie i mają ostre kły i pazury. Często zakończone jadem lub trucizną. Często pochodzące z plemienia powietrza.
Stanowisko może objąć max . 15 wilków !
Stanowiska Strażnicze
Czujka Nocna - To wilk stróżujący w nocy. Musi patrolować tereny z góry i z dołu więc najlepiej byłoby gdyby miał skrzydła lub smoka. Można tez podzielić się między siebie np. Jeden patroluje na lądzie drugi w powietrzu. Oczywiście osób na tym stanowisku powinno być więcej ze względu na to że nasze tereny są rozległe.Czujka nie może atakować na własną rękę.
Stanowisko może objąć max . 15 wilków !
Stanowisko może objąć max . 15 wilków !
Czujka Dzienna - To wilk patrolujący nasze tereny w dzień. Często jest to Alpha gdyż chwilowo nie ma w naszej watasze wilka o tym stanowisku. Czujka musi być szybka i mieć głośne wycie. Gdy zobaczy wroga nie może atakować na własną rękę. Reszta zasad identyczna jak przy czujce nocnej.
Stanowisko może objąć max . 15 wilków !
Stanowisko może objąć max . 15 wilków !
Czujka Powietrzna - To wilk posiadający skrzydła bądź smoka. Patroluje on watahę z powietrza i sprawdza czy wszystko jest w porządku. Tak jak czujka dzienna i nocna musi mieć dobry słuch i węch, ale także musi zwinnie i szybko poruszać się w locie pomiędzy drzewami !!
Stanowisko może objąć max. 15 wilków !
Strażnik Alph - To dosyć ważna funkcja strażnicza te wilki muszą obraniać Alphy i ich młode w niebezpiecznych sytuacjach. Najczęściej podczas wojny lub napadu. Czasem pełnią funkcję niańki nad młodymi gdy Alphy muszą opuścić jaskinie. Ich największym atrybutem jest szybkość w walce i zdolność do poświęceń. Wykonują oni polecenia swoich panów bezwłocznie lecz.. dobrze rozwinietę zmysły pomagają im zrozumieć że czasem rozkazy są wydawane gdy Alpha nie jest świadoma tego co robi lub jest szantażowana. Każda Alpha ma dwóch strażników przy wybieraniu tego statusu napisz strażnikiem której Alphy chcesz być.
Stanowisko może objąć max . 6 wilków!
Stanowisko może objąć max . 6 wilków!
Strażnik Beth - Pełni funkcje podobną do Strażnika Alph. Tylko że w tym przypadku Betha ma tylko jednego strażnika. Przy wyborze tego stanowiska również wybierz Bethę którą chcesz ochraniać.
Stanowisko może objąć max . 6 wilków !
Stanowiska Magii
Najwyższy Mag - To osoba bardzo ważna w watasze. Posiada Najwyższe stadium mocy w co najmniej 3 żywiołach. Ten status można otrzymać tylko dzięki Alphie. Wilki te muszą znać się na najgłębszych tajnikach magii i móc kontaktować się z bogami. Potrafią swoją mocą zrobić wszystko czego sie od nich oczekuje. Szkolą oni magów niższego poziomu. Są zarówno magami cienia jak i magami światła. ***
Stanowisko może objąć max . 5 wilków !
Mag - To wilk będący w dużym stopniu wykwalifikowania w magii danego żywiołu. W naszym stadzie może być wielu magów lecz max. 2 z danego żywiołu. Wilki te muszą bardzo dużo wiedzieć o swoim żywiole, znać się na większości tajników tego typu magii i potrafić bronić się przed własna magią. Członkowie watahy podczas wojny działają na odległość z użyciem magii.
Stanowisko może objąć max . 15 wilków !
Szaman - Zbiera zioła i przerabia je na magiczne mikstury. Zna się na egzorcyzmach i klątwach. Węchem z paru kilometrów potrafi wyczuć dany składnik eliksiru. Lecz nie jest wprawiony w leczeniu. Potrafi jedynie tworzyć okłady z ziół przynoszące ulgę w bólu.
Stanowisko może objąć max. 6 wilków !
Stanowisko może objąć max. 6 wilków !
Pomocnik Szamana - To wilk pomagający szamanom w zdobywaniu roślin. Jest takim jakby wilkiem na posyłki. Musi lubić przygody i znać się na roślinności. Często magowie wysyłają ich po specjalne zioła nawet w najodleglejsze zakątki naszego wymiaru ! To zabawa pełna przygód!
To stanowisko mogą objąć max. 6 wilków!
Wyrocznia - Często odwiedzane przez wilki aby przepowiedziały im przyszłość. Nie jest to pewna przyszłość ale jedna z możliwych wersji tego co się wydarzy. Nie zawsze dzieje sie tak jak one przepowiedzą. Choć podobno szanse są 80 % na to ze sie spełni.
To stanowisko może objąć 7 wilków!
Zaklinacz Duchów - Czasem pomagają duszom przedostać sie na drugą stronę a czasem są proszone o ich wywoływanie. Zależy czego potrzebujesz zaklinacz może się przydać :)
To stanowisko dla max. 6 wilków!
Okazjonalne
Organizator Imprez - Osoba bardzo potrzebna przy różnego rodzaju uroczystościach. Musi znać się na organizowaniu muzyki, strojów i miejsc. Jego zaletą jest duża kreatywność i dopasowanie się do warunków. Oczywiście praca nie jest za darmo jeśli o zorganizowanie takowej imprezy prosi sama Alpha, można zostać sowicie wynagrodzonym !
Stanowisko może objąć max. 4 wilki!
Pomocnik organizatora - Jest to osoba na posyłki. Musi umieć zorganizować wszystko czego Główny organizator sobie zażyczy. Jest potrzebny prawie tak samo jak sam Organizator. Każdy z głównych ma 1 pomocnika jesli wybierasz to stanowisko to napisz przy którym z organizatorów chcesz być.
Stanowisko mogą objąć max.4 wilki !
Muzyk (DJ) - Na imprezach są wynajmowani do zapewnienia gościom świetnej muzyki i dobrej zabawy. Im lepszy Dj tym więcej zleceń na niego spada. Są wynajmowani głównie prze Organizatorów imprez.
Stanowisko dla max. 4 wilków!
Stanowiska Zdobywców
(Zdobywa się dzięki wypełnianiu zadań, wypraw itp...)
Poszukiwacz przygód - To wilk który odbył już wszystkie możliwe wyprawy i wciąż chce więcej. Domaga się od Alphy kolejnych zadań. Ma co najmniej 2 wilcze wymiary magii w małym palcu i wie jak się do nich dostać w razie awarii głównych portali. Uwielbia niebezpieczeństwa i przygody.
Wilk do zadań specjalnych - To wilk który ukończył wszystkie zadania, co najmniej 3 Questy i 2 Konkursy. Chętnie przyjmuje wyzwania jakie dają mu inne wilki i zawsze walczy o wygraną do ostatniej kropelki Krwi. Cechuje ich duża lojalność a podczas wojny są jednymi z głównych wojowników gdyż po wypełnieniu różnych misji nabrali nie małego doświadczenia.
Inne Stanowiska
Lekarz - Jest typowym wilkiem z umiejętnościami leczącymi. Zna się na naparach leczniczych dodających energii i siły. Często prosi szamana aby znalazł dla niego jakieś zioła lub rośliny. Jest wilkiem miłym i sympatycznym. Lubiącym pomagać innym i czułym na krzywdę.
Stanowisko może objąć max . 14 wilków !
Nauczyciel - Naucza w wilczej szkole . Musi znać się na książkach, podstawach nauczania, być konsekwentnym i spontanicznym. Zazwyczaj to wilki lubiące dzieci i znające się na ich wychowywaniu i na tym jak nauczyć aby lekcje były przyjemne i lekkie w zapamiętaniu przez dzieci. Nauczyciele dzielą się na nauczycieli języków, żywiołu lub walki.
Stanowisko może objąć max . 15 wilków
Opiekun szczeniaków - To wilk kochający szczeniaki i mający do nich dużo cierpliwości. Zajmuję się on szczeniakami wilków które musiały wyruszyć na polowanie, wojnę itp.. Nie biorą udziału w wojnie więc nie muszą być bardzo silne, ważne aby wiedziały że muszą bronić dzieci i znać konsekwencje gdy któreś z nich zawieruszy się będąc pod jego opieką.
Stanowisko może objąć max. 10 wilków !
Stanowisko może objąć max. 10 wilków !
Omega - To zwykły wilk, nie mający żadnych praw. Mają tylko dwa obowiązki: słuchać się Alph i walczyć w wojnie do ostatniej kropli krwi. Te wilki nie muszą przejmować się niczym. Są zazwyczaj samotnikami i trzymają się na uboczu, lecz są to tez wilki honorowe. Zazwyczaj nie są zbyt silne i szybkie lecz są tez i takie osobniki. Często po prostu wolą się nie udzielać nie mają żadnego głosu w jakiś sprawach lecz czasem Alpha bierze ich słowa pod uwagę.
Stanowisko nielimitowane !
Stanowisko nielimitowane !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz